Söndag på akuten


Videung....

Min influensa vill inte ge med sig, febern kvarstår och kroppen är så trött så trött och i morse hade jag olustiga bröstsmärtor. Ringde sjukvårdsrådgivningen och de hänvisade mig till akuten och jag tänkte direkt att det behöver jag väl inte men mannen och jag åkte och där togs en massa prover och EKG och de kunde inte hitta något fel på lilla hjärtat :)
Troligtvis har jag ett virus och det visar sig inte på några prover, riktigt frustrerande att inte vara sitt vanliga jag och frågan är om det blir något jobb i morgon för min del??
Jag får så dåligt samvete när jag är hemma och kan inte släppa jobbet i mina tankar och förra veckan var det även ont om vikarier och det gör ju ine saken bättre!!
Hur var det nu jag skulle tänka, vem var viktigast....jo det var ju jag ;)

Kram alla fina
Marie sa:

Stackars dig!

Lite otäckt med bröstsmärtor, vad bra att ni åkte till akuten och fick svar på det du var orolig för. Jättesöt dammsugare i förra inlägget, önskar jag kunde virka såna till mina barn på förskolan där jag arbetar.

Hoppas du blir bättre så du kan åka till jobbet snart, kram!

2011-03-20 @ 16:25:24 | http://sjovreten.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Usch då, det där låter inget vidare! Otäckt med bröstsmärtor!



Hoppas du snart blir bättre

Många krya på dig kramar /Linda

2011-03-20 @ 17:08:46 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0