Nytt i garderoben


I grönt förstås....

Förra vecka köpte jag en lång grön kjol och hittade även en fin grön sjal som passade perfekt till :)
Hittar faktiskt många av mina kläder på KappAhl och då till ganska bra priser så jag kan köpa något nytt snart igen ;)

Såg att Grey`s Anatomy är på gång på 5:an igen, som jag längtat :))

Idag har jag lagt in om min sommarsemester, hoppas att det nu blir en resa till värmen som vi eller snarare jag planerat ;)
I morgon är det fredag...jippie.

Kramen
Bella sa:

Kul med lite nytt i garderoben nu när våren verkar vara på väg och att hitta det till bra pris gör ju hela ännu lite bättre :)



Hoppas du haft en bra dag och att det blir en reda till värmen!



Kramar Bella

2011-03-03 @ 20:51:57 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0