Ny vecka


Supersöta....

Då går vi in i en ny vecka och mars månad bara flyger fram, snart april om det rullar på i denna fart och inte mig emot. Denna måndag har bjudit på sol och vårkänsla igen :))
Ytterligare en bild på mina pärlhyacinter som slår ut för varje dag och gillar verkligen dessa vita, tycker det är svårt att hitta vita då de flesta är blå.
Gillar också att fota med mitt nya macroojektiv, vet snart inte vart jag ska göra av alla mina bilder. Många raderar jag men många tycker jag blivit så bra att jag sparar dem, till vad kan man undra ;)

Nu ska jag gå in och titta på Hemnet om det dykt upp något nytt spännande objekt :))

Kramen
Ann-Louise sa:

Hej vännen! Ja det är trist att inte vara pigg utan gå runt med något hela tiden...

Vad SKOJ att ni kommer hit!! Jag träffar gärna er när ni kommer hit och hittar på saker. Det skulle ju vara jättekul att ses igen och att få träffa Cecce också. Hör med de andra tjejerna själv (Anna & Caroline), Jessi kan jag fråga som har kontakt med henne!



KRAM

2011-03-07 @ 18:09:27 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Sus sa:

Underbara foton!

De sprider vår och vår vill vi ju ha, helst nu, genast!

Kram

2011-03-07 @ 22:46:47 | http://blomtoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0