Nästan som sommar


Finns det något bättre....

Vilken underbar dag vi har idag, så varmt och skönt. Fick ta av mig vårjackan när jag gick hem från jobbet och nu har jag suttit på balkongen ett tag :)
Såg att jag missat att plocka in ljusskingan som jag haft därute nu i vinter, ser inte så bra ut!!!!

Ikväll är det min tv kväll med både mästerkockar och Grey´s anatomy så det blir att sätta fart och plocka undan lite i hemmet innan jag bänkar mig i soffan ;)

Hoppas ni har en lika fin dag som mig
Kramen
Josefin -Happy Days- sa:

Tack för fin kommentar, dottern mår bättre nu men helgen var ganska upp o ner med gnäll o feber. Men så är det ju med barn, o jag är hellre hemma o tar hand om mitt barn när hon inte mår bra än går på konsert. Fast visst sved det lite, särskilt med tanke på att det var sista chansen att se dem live då det var deras avskedskonsert...



Kram o ha en fin kväll!

2011-03-30 @ 20:32:24 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Mia systeryster sa:

Haha, Jag plockade också in min ljuskedja i helgen;)

Här har vi också haft vårvärme idag!Underbart!

Kram

2011-03-30 @ 20:32:47 | http://systerystersdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0