Ett paket till mig


Härliga Buddybutter....

Igår fick jag en liten överraskning när jag öppnade postlådan, ett paket till mig :)
Gillar denna serie med den riktigt feta och bra bodybuttern för min torra hud men denna doft med citron har jag aldrig provat, luktar i alla fall riktigt fräscht :)
Det piggade upp mig ett litet tag i alla fall, börjar tycka det är långtråkigt att gå hemma och vara sjuk nu. Känner mig mycket piggare och behöver inte ligga till sängs hela tiden men långt ifrån pigg för en hel arbetsdag. Febern vill inte heller ge med sig och idag känner jag mig lite darrig i kroppen igen :(

I morse när jag vaknade möttes jag av ett vitt snötäcke på marken, inte blir man glad men som tur är verkar det smälta bort igen :)

Nu åter till sängen där min bok "Kriget är slut" väntar, sorglig men bra.

Ha en bra fredag....ja herregud det är fredag igen!!!
Kramar i massor
mamma till william sa:

God middag..sKoj att unna sig fina saker från body shop.-Ha en skön helg.kram

2011-03-18 @ 12:02:02 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0