En solig lördag


Vita pärlhyacinter....

Idag skiner solen från en klarblå himmel och termometern visar +4 grader :)
En promenad är nästan ett måste idag och jag måste verkligen komma igång och röra på mig då vågen visar större och större siffror :(
Vi har en ny tjej på jobbet som fått mig sugen på en hund, jag är inte klok och dessutom väldigt impulsiv suckar maken. Skulle vilja ha en liten Chihuahua och såg en liten Ingvar på blocket, sååå söt men herregud hur tänker jag eller tänker jag inte alls ;)
Tror att jag skulle komma ut och röra på mig lite mer men vet också att jag är väldigt morgontrött och gillar att hoppa i mysbyxorna tidigt om kvällarna, dessutom jobbar jag heltid!!! Ja kanske får jag lägga ner denna fåniga idé ;)
Det som är så roligt med dessa hundar är att man kan ha dom i väskor och köpa gulliga kläder, nästan som en bebis och det blir man så sugen på när man läser alla bebisbloggar :)
Förr tyckte jag nästan att det var fånigt men nu när jag går i djuraffärerna blir jag allt mer sugen på en ny liten vän ;)

Njut av denna vackra dag mina vänner
Kramen
Cilla sa:

Åh jag vet..det är så kul med alla kläder till dom. Jag har lite stickade tröjor och sånt till min going.=b

Kram och ha en mysig kväll!

2011-03-05 @ 19:04:28 | http://cillapilla.devote.se

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0