Tidig morgon!


Kärlek ♥

Sitter här framför datorn denna tidiga morgon, kan inte sova och kanske det beror på att jag tänker för mycket på dagen som kommer innan vi ska åka. Mycket som ska förberedas på jobbet, ett litet flickebarn som ska hämtas och följa med till sin mormor i Norrköping och sedan köpte jag något nytt igår och tyvärr var kartongen inte fullständig, så det måste jag också fixa innan vi åker!!!

Utanför fönstren står regnet som spö i backen....fy och usch...är det så här sommaren kommer att se ut???
Det hoppas jag verkligen inte!!

Hoppas ni sover gott i era sängar, det brukar jag också göra i vanliga fall ;)
Kramen
Cilla sa:

Så fina bilder! Vill önska dig en fin midsommar och hoppas på att solen tittar fram=)

Kram

2011-06-24 @ 09:27:00 | http://cillapilla.devote.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0