Semestern är löst


Blåklockan...

Jag blev så glad att jag jublade idag när jag fick veta att min semester på midsommarafton var fixad, nu kan vi åka till Norrköping och även fira med härliga vänner i Söderköping och skärgården ♥
Jag längtar redan ;)
Annars händer det inte så mycket här hos oss i Skåneland, känns som man bara jobbar och sover ;)

I morgon ska jag i alla fall sluta tidigt och en leverans från IKEA väntas, hoppas att mannen vill sätta ihop dessa garderober direkt när han kommer hem ;)

Internet slutade att fungera för ett par timmar sedan, brand i stadsnätet och snacka om att jag blir tokig ;)
Jag är verkligen beroende ha ha.

Kram alla fina och sov gott

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0