Puma


Nya walkingskor....

Jag har ju inte visat mina nya walkingskor ;)
Dessa köpte jag för några veckor sedan och de har en rundad sula och är jättesköna att gå i, man känner att man får ta ut stegen lite mer och det resulterar med träningsvärk i både rumpa och lår ;)

Här hemma håller vi på och monterar garderober, eller snarare mannen. Jag får bestämma hur jag vill ha det bara, bra va ;)
Tror i alla fall att det kommer att bli jättebra och de kommer att sluka mycket av det vi idag inte riktigt får plats med.

I morgon har vi redan fredag igen, me like och nästa vecka har vi midsommarhelg ♥
Kom just att tänka på att efter midsommar så vänder det och går mot höst och vinter....hemska tanke så den suddar vi ut och njuter av det vi har nu.
Tyvärr mulnar det på här hos oss och det ser ut som att det snart börjar regna, får hoppas att det är övergående och att solen visar sig i morgon igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0