Sveriges Nationaldag!


Med bakelser....

Sveriges nationaldag och bakelser till de gamla på jobbet fick det bli, enkelt men jättefina med flagga och allt ;)

Oj vilken värmebölja det är idag, jätteskönt men att gå i ett varmt kök är inget vidare om jag får klaga lite, hela personalstyrkan har kämpat på bra med några pausar med vätskeintag.
Just nu skulle det vara skönt med ett dopp men badkruka som jag är så tycker jag att 18 grader som det är i havet nu är alldeles för kallt ;)

Efter en promenad med lilla vovven har jag nu ställt ut dator och stol på loftet där det nu är skugga och jätteskönt, mina blommor som jag planterat doftar ljuvligt

Hoppas att ni njuter i denna sommavärme och att ni fått vara lediga även idag, alla kan ju inte jobba som mig ;)
Kramen
Bella sa:

ja, jisses vilken värmebölja det är. Här åskade och regnade det vid lunchtid och efter det blev det ännu varmare... känns lite tokigt då det ju brukar "rensa" luften när åskan drar fram....



Hoppas du får en skön avslutning på denna nationaldag



Kramar Bella

2011-06-06 @ 20:44:30 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Mamma till William och bebis i magen sa:

God eftermiddag..Ja det går undan här med magen i vädret...Snart är tiden inne och bebisen hos oss..längtar jätte mycket..

Så underbart fina muffins..Ha en skön tisdag i värmen.kram

2011-06-07 @ 12:48:00 | http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0