Midommarfirande i skärgården









Mysig dag.....

Så här såg våran midsommarsfton ut och idag bjuder jag på en bild av lilla mig, måste väl träna på det och nu hade jag ju fått en sådan fin krans av sötaste Madde som måste visas upp ♥
Det blev en fin dag med god mat, härligt umgänge, midsommarstång och faktisk ett soligt väder till att börja med men när grillningen på kvällen skulle igång öppnade sig himlen :(

Idag ska vi hinna med att träffa lite släkt och vänner innan vi åter åker till Skåneland i morgon.
Ha en fortsatt mysig midsommarhelg
Kram Kram
Marie sa:

Åh vilka jättefina bilder...en härlig midsommar ser du ut att ha haft!

En riktigt vacker midsommarbrud är du också!

kramar

2011-06-25 @ 18:17:26 | http://sjovreten.blogg.se/
Josefin -Happy Days- Följ min fotoskola och vårt husbygge! sa:

Det ser helt fantastiskt ut ert midsommarfirande, precis så där sommarsvenskt som det ska va!!

2011-06-26 @ 09:12:49 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
monkan sa:

Tack för en jättetrevlig midsommar och för den fina presenten.Och stora kramar till er för att ni tog med er mormors skatt KRAM!

2011-06-26 @ 18:46:25 |
Lindha sa:

Himmel vilka fina bilder du har i bloggen!! :)

Åhh... jag vill också vara med i Josefines fotoskola, men jag hinner helt enkelt inte denna gången.



Det pirrar i kroppen när jag tänker på att inreda min butik, så enormt roligt och spännande!!

Kram fina du!

2011-06-29 @ 20:57:52 | http://hemmahoslindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0