Lovely day!


Sött från naturen....

Idag har verkligen sommaren hittat hit, solen skiner och temperaturen visar redan tjugo grader :)
Plantera blommor, solstolen och att bara vara blir dagens melodi. Som jag har längtat efter detta ♥♥♥
Denna lilla bukett plockade jag i veckan när lilla Lycka och jag var ute och gick, finns inget bättre :)
Jag har hittat så många bra medel att kunna slappna av och finna mig själv, naturen kan ge så mycket.
Försök att finna lugnet i naturen ni också, det finns inga måsten och man måste kunna varva ner ibland för att orka ;)

Önskar er alla en underbar dag
Kramisar
M sa:

Du fotar såå fint :)

2011-06-04 @ 13:44:02 | http://ofourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0