Knopp


Sött och romantiskt...

Köpte detta jättefina påslakanset på IKEA för ett tag sedan, gillar detta som är en NYHET och heter Knopp.
billigt var det också :)

Kramen
Ann-Louise sa:

Knoppen var ju supersöt! Gillar vita lakan, tycker det känns fräscht.



Du är ju för rolig! Klart vi gillat om du varit med idag! Det var en härlig dag, lagom varm och skön att promenera i. Rosendal ger en ett lugn på något sätt!

Tack för din inbjudan, du må tro att jag blir sugen. Men du skulle få åka runt med mig då vill jag bara varna...och Danmark vore skoj!! Hmmm får väl se om du fortfarande vågar ha, ha!



Kram

2011-06-21 @ 21:11:11 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Anna - Starwoman sa:

Hej raring, lakanet var riktigt sött ocg pionerna såååå fina!



Visst är Rosendal underbart, du får komma upp hit snart igen för nu på sommaren är det extra härligt där och så kan du ju få gosa med Maximilian oxå ;-)



Nu dusch och sedan läggdags!



Kraaaam

Ann-Louise sa:

Ja det vore skoj, helt klart! Men det är mycket jag ska och vill hinna med i sommar och Lena vill ha ner mig till Bryssel också...men om jag inte hinner i sommar så kanske jag kan åka ner en helg i höst när allt känns trist igen och vi behöver lite skoj!!



Ha det bra!

Kram

2011-06-21 @ 22:22:01 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0