Innan regnet kom





Sååå otroligt vackert....

Så här såg det ut på Lyckas och min morgonpromenad idag innan regnet kom. Vi hittade till en bra plats där hon kunde springa lös och jag kunde träna lite inkallning på henne :)

Denna lördag ser ut att bli mulen och regnig och det passar bra då jag har storröj i lägenheten ;)
Här finns det grejor ska ni veta så nu åker skoställ, hatthylla och min betjänt ut om ingen annan vill ha förstås ;)
Gamla gardiner, dukar och kläder ska också rensas ut och göra plats för annat.
Eventuellt åker lite möbler också så småningom...??

Önskar er alla en skön dag
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Härligt med en rensardag, det är befriande att städa upp och rensa ur! Här skall också fixas, måste våttorka alla golven (hur kan det blir så skitigt på en vecka, när vi flyttade in förra fredagen var det ju toppstädat och nu ser det ut som att vi är ett fall för "rent hus" på TV4...) och dessutom klippa gräset. Men vädret är perfekt, ganska varmt men mulet!



Ha en riktigt skön lördag, stor kram till dig!

2011-06-18 @ 10:00:20 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Trist med regn. Här fick vi en fin dag till sist faktiskt. Men i morgon regnar det här...då åker jag till city tror jag!



Skönt med städning. Jag känner mig ovanligt pigg på det med och rensar lite. Jobbar tisdag -sen sommarlov!



Stora kramar (och när fyller du år??)

2011-06-18 @ 19:48:37 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Josefin -Happy Days- *VI BYGGER HUS* sa:

Håller med dig, så vackert och fina bilder. Sommaren är verkligen underbar, hela Sverige blommar upp!



Ja det kom in många nya läsare och prenumeranter nu när jag hamnade på Blogg.se´s startsida igen, det är nog många som är nyfikna på fotoskolan jag startar nu nästa vecka. :-) Det är kul att se att intresset är så pass stort, hoppas att man kan hålla måttet nu med så att skolan känns givande och intressant.



Kram och hoppas din helg är fin!

2011-06-18 @ 20:08:07 | http://landhagen.blogg.se/happydays

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0