Grattis tjejen


Halsband och klocka...

Jag fick en fin klocka och ett fint halsband från Snö, tack min älskling ♥


Keramik...

Min söta grannen Susanne kom på en fika och hade även hon med sig ett paket.
Jättesöta skålar i vitt och med gulliga hjärtan, tack snälla du ♥


Grön marsipan...

På jobbet blev det också firande då en annan arbetskamrat fyller år idag, Grattis Frida ♥
Det blev gott frukostbröd med pålägg och sedan Princesstårta...klockan 9.00 på morgonen ;)



Ett passande kort.....

Sedan fick jag ett litet kort som det stod "Grattis tjejen på" och det tackar vi för :)
Vet inte om det kanske ska vara jag på bilden för dom vet ju att jag är bloggtokig och ligger ofta så här i soffan ;)
Här blev jag i alla fall bjuden på en fika på valfritt ställe när jag vill och jag har redan mina planer på vart vi ska ta vägen ♥

Tacka alla ni som förgyllde min födelsedag och tack för alla telefonsamtal, sms och hälsningar här på bloggen ♥♥♥
Stora kramar
Bella sa:

Vilket sött kort, passar ju perfekt till dig :)



Kul att du blev så uppvaktad på din dag och tårtan du gjorde ser ju supersmarrig ut!!!



Kramar Bella

2011-06-20 @ 22:37:33 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0