Fläderblomma


Urgod saft...

Godmorgon onsdag, lillördag och en kort arbetsdag :)

Dessa fläderbuskar eller är det träd växer på många ställen här omkring oss och jag blir så sugen på att göra flädersaft för hur gott är inte det en varm sommardag
Jag har aldrig gjort själv men det ska väl inte vara så svårt eller vad tror ni och man skulle väl kunna göra en sockerfri variant ;)
Nog för att jag syndar en hel del med min LCHF kost, tyvärr..... men jag har i alla fall gått ner lite över tre kilo på mina tre veckor som mannen och jag hållit på. Mannen är stenhårt och har inte syndat något, önskar att jag också kunde vara lite strängare mot mig själv!!!!

Önskar er alla en bra dag....och snart midsommarhelg....mys♥
Kramen
Annas inspiration sa:

Det är ju så gott med fläder!



Härligt att du fick ledigt midsommar,

då ska vi båda åka norrut...



GLAD MIDSOMMAR!



kramar

2011-06-22 @ 13:09:56 | http://annasinspiration.blogg.se/
Anonym sa:

Tänk att de alltid är enklare för karlarna även om dom verkar negativast till förändring :).



Mm ljuvlig flädersaft är verkligen ett sommar måste :)

2011-06-22 @ 21:56:45 | http://bighumptydumpty.blogspot.com
Anna -Starwoman sa:

Flädersaft är den absolut godaste saften som finns tycker jag! Önskar jag hade några sådana buskar här runt knuten för så hade jag testat att göra saft!



Men tre kilo på tre veckor är väl jättebra, det ska ju inte gå för fort för då är det ju oftast bara vätska man tappat :-) Tycker du verkar duktig jag!



Nu sovdags!



Kramis

2011-06-23 @ 00:15:03 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0