XXXLUTZ





Underbara möbler....

Idag har vi varit i Malmö och besökt detta underbara möbelvaruhus XXXLUTZ.
Det finns verkligen allt och i alla prisklasser och dessa bilder som jag fotat utmärkte sig lite extra, varför inte ett badrum i guld ;)
Sonen köpte i alla fall en jätteläcker soffa till sin nya lägenhet som han får tillträde till i morgon, tror ni att han är glad att få slippa sin mamma eller ;)
Lite smått och gott fick även jag med mig i min påse, kanske lite väl mycket shopping denna vecka då vi även var i Ullared i måndags :)

Kramen
anna sa:

bor du i malmö elr?

ska dit om några dagar och undrar om du har några tips på trevliga inredningsaffärer och bra och mysiga restauranger?

2011-07-29 @ 11:55:47 |
Susanne sa:

Anna:

Jag bor inte i Malmö utan i Höganäs, jag vet faktiskt inget om Malmö mer än att det är en mysig stad :) Hoppas du hittar det du söker.



Kramen

2011-07-29 @ 18:14:18 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0