Vackert i vår stad


Man ska inte klaga....

Visst har vi en vacker natur här i Sverige och att ha allt detta så nära som vi har nu är helt underbart ♥
Då jag hade en kort arbetsdag idag så tog jag med Lycka på en långpromenad längs med havet, vet inte vad havet gör med mig men jag blir helt lugn i kroppen och det känns som jag svävar på moln ;)
Solen steker och det är fortfarande jättevarmt, så efter promenaden var vi helt slut.
Lite kycklingsallad i magen och bloggläs fick det bli när jag nu snart ska ut och plantera en fin solros i kruka som jag hittade i affären, visst är dom väl vackra?

Kram alla fina
Ann-Louise sa:

Superfina bilder!! Skåne är vackert!



Tröjan kom idag och är perfekt! Sms:ade dig direkt och berättade det. Tack snälla för all hjälp!



Idag har vi en härlig dag och jag har varit hemma och njutit av solen och värmen. Skönt för dig jobba halvdag och hoppas ni har sol med (men bilderna visar sol ju!)



KRAM

2011-07-06 @ 16:39:26 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Smsa Låna sa:

Jag måste säga att jag till 100% gillar din sida. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-19 @ 01:45:11 | http://smsalåna.nu
Susanne sa:

SMSA LÅNA: Roligt att du tycker om min blogg. Jag har inte hört att det ska vara något fel på Bloglovin och har fått ytterligare en prenumerant idag. Hoppas du fortsätter att läsa min blogg :)



Kramen

2011-07-19 @ 21:20:04 | http://gronanyanser.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0