Solen är här igen :)


Underbart...

Idag har solen hittat tillbaka igen och jag hade gärna legat på stranden med en bra bok :)
Jag har faktidkt köpt 6 nya böcker denna sommar och hoppas få läsa ut några på semestern som det nu bara är tre dagar till ;)
Tror ni jag längtar!!

I morgon jobbar jag bara till 13 och hoppa då få några timmar i solen, måste få en fin bränna tills vi ska på bröllop den 27/8. Ny kort klännig som behöver en solbränd kropp ;)

Hoppas att ni också har en fin dag
Kramen
Ann-Louise sa:

Solen är här med!!! Så skönt!



Om du inte hinner sola så använd BUS! Funkar bra och är nog mer hälsosamt egentligen, men jag älskar ju att sola jag med! Men mina ben blir aldrig lika bruna så där Busar jag!



Kram

2011-07-19 @ 20:13:17 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0