Mitt lilla hjärta


♥♥♥

Mitt lilla hjärta när hon fick springa fritt på landet förra helgen, oj vad hon trivdes :)
Tycker annars att det är svårt att ha henne lös för det dyker alltid upp någon hund runt knuten och Lycka vill hälsa på alla och det är kanske inte så populärt hos alla....

Idag har vi haft sovmorgon och jag kom hem från våran morgonpromenad för en stund sedan och herregud vilken kladdig värme vi har idag, nästan så att ett dopp i havet skulle vara skönt :) 
Badkruka som man är så vet jag inte om jag kommer i ett 20-gradigt vatten ;)

Kram alla fina
Pia sa:

Har det ocksa varmt :)

Badat i medelhavet idag.. har e det ca. 40 grader :D

Har det helt underbart!



Kram Kram

2011-07-03 @ 15:25:42 |
Susanne sa:

Pia: Låter helt underbart men jag tycker våra 30 grader räcker, fast medelhavet är inte fel :)



Kramar till er

2011-07-03 @ 17:58:28 | http://gronanyanser.blogg.se/
Ann-Louise sa:

ÅHH Susanne!! Jag vill också ha en pippitröja! Provade en på Lager 157 i Dalarna i ljusrosa men vill ju ha en vit som din!! Kan du inte köpa en till mig med i XL (provade så det vet jag) så sätter jag in pengar till dig min vän!!!!



Här har vi en mellandag idag men lite svalare som tur är!!



KRAMAR

2011-07-03 @ 18:47:17 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Ha ha ha nu var du ju kul....du VET att jag gärna kommit till dig men jag ska ju hinna så mycket. Jag kommer att komma det vet du men inte när så jag tror du får skicka den till mig om du orkar vill säga. Vill ju inte vara till besvär så klart!



Om du sen mailar ditt kontonr. så sätter jag in pengarna tröja och porto m.m. till dig bums!



Hittade du nått på loppisen??

Kram

2011-07-03 @ 19:44:28 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Lindha sa:

Så himla, himla söt!! :)

Härligt för hundar att spatsera lösa litegrann. :)



Ha en fin söndagkväll, kram!

2011-07-03 @ 21:07:12 | http://hemmahoslindha.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0