Äntligen fredag!


Fint mot den vita muren....

Så var denna fredag här igen, en vecka kvar sedan får även jag semester :)
Just nu känns det som höst ute, riktigt ruggigt men det skulle ju vända.
Jag vet inte men jag kämpar med en väldig trötthet och har nu sovit i över två timmar, vet inte varför jag är så trött hela tiden, riktigt frustrerande!!
Känns även som en förkylning är på gång och det känns ju precis vad jag behöver just nu....nog om gnäll nu ;)

I helgen blir det lite helgpyssel och jag har även idag köpt en sprayfärg och har ett litet projekt på gång, vi får se om det blir som jag tänkt mig.

Ha nu en skön helg och många kramar
Marie sa:

Tråkigt väder här också idag, hoppas på bättring!

Spännande att se vad du har för projekt på gång...

Kram och krya på dig!

2011-07-15 @ 21:45:01 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0