Nytt från Design Stockholm House


Ljuslykta i klarglas....

Denna lykta köpte jag när vi var på Design Stockholm House i lördags, tyckte den var lite kul då man kunde göra lite olika lyktor av den och så gillar jag detta klarglas. Som jag sa så var allt mycket dyrt i denna butik fast det var en outlet och denna lykta kostade från början lite över 800 kronor och nu nedsatt till 250 kronor. Forfarande ganska dyrt men det var roligt att få med sig något härifrån och jag är riktigt nöjd med hur den brinner på rumsbordet :)

Här råder det stillhet som vanligt, mannen jobbar och jag väntar på att handbollsmatchen mellan Sverige och Danmark ska börja :)

I morgon har jag min onsdag då jag slutar 13.00, riktigt lyxigt om ni frågar mig ;)

Snart får vi hålla tummarna för våra svenska handbollspojkar
Kramen
Carolines hemligheter sa:

Snygg och vilket bra pris ändå med tanke på hur mycket det var nedsatt! Alltid lika trevligt att göra goda affärer :-)



Ha en skön onsdag, härligt att sluta så tidigt!



Kram & vi ses ju på FB numera också ;-)

2011-01-25 @ 22:49:21 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
cecce sa:

Åh...vilken fin lykta!!

Har du kommit hem än??



Här är det fortfarande sjukstuga. Host och snörvel överallt:-)



Kramar!

2011-01-26 @ 13:45:55 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0