Nya Elle


Mat och vin.....

Cyklade förbi affären på väg hem från jobbet då jag visste att denna nya Elle mat&vin kom ut idag ;)
Jag gillar denna tidning, jag har alltid prenumerat på Allt om mat men tycker denna är mycket bättre.
Om detta nummer är lika bra som tidigare kan jag inte säga men det blir nog min sängläsning till kvällen ;)

Jag börjar verkligen få vårkänslor nu, nästan all snö har smällt bort och det är vår i luften :)

Ikväll blir det att titta på hanboll då Sverige möter Argentina, hoppas matchen blir bättre än igår för jag tyckte det var jobbigt att titta på dessa koreaner som bara sprang omkring och gjorde hela matchen rörig;)

Kram alla fina
Carolines hemligheter sa:

Den måste jag köpa, tyckte att alla rubriker såg intressanta ut :-) Hoppas att du haft en mysig kväll, kramar!

2011-01-18 @ 22:57:55 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0