Nu är kivisarna framme


Fina lyktor....

Nu har dessa kivisar kommit fram efter julen, tycker de är så fina ;)
Finns i så många fina färger och jag skulle gärna ha några rosa och lila men dessa färger är mycket dyrare.

Idag blev det en lång dag på jobbet då vi hade personalmöte så det var inte länge sedan jag kom hem och jag har precis fått lite mat i magen. Kom på att jag inte ätit något på hela dagen förrutom en massa vatten!!

Jag måste klaga på kommunen här i stan för vilken isgata det är ute på vissa ställen, höll på att drutta omkull ett flertal gånger både i morse och nu ikväll. Lite sandning skulle inte skada!!!

Nu ska här läsas lite bloggar och sedan blir det lite jobb då jag måste ta itu med morgondagens beställningar som jag inte riktigt hinner med nu i början på nya jobbet, måste få in bättre rutiner men det kommer väl så småningom ;)

Hoppas ni haft en bra start på veckan
Kramen
Emma sa:

Hej gumman!



Jättefina kivisar du har! O så många. Jag har har bara tre i klart glas. Har istället för att köpa den rosa & ljunglila fuskat med att köpa några ljuslyktor inne på Albrekts Guld. Precis i samma form & storlek och för 20 kr! ; - )



Spännande med de nya jobbet! Är de du som gör den stora beställningen till hela köket typ?



Isgata är de här också. Går inte en meter utan mina broddar ; - )



Underbar kise ni har där hemma! Vacker så!



Många Kramisar

2011-01-11 @ 10:42:28 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0