Mysfredag


Med lite godis...

Åhh vad skönt det kändes när man lämnade jobbet idag, riktigt längtade till denna lediga helg :)
Vi har inget inplanerat men det är så skönt att få vara ledig och sova hur länge man vill och man kan gå i mysdressen hela dagen ;)
Cyklade förbi affären för att handla till helgen och tror ni inte att det blev lite smågodis med hem och jag har redan smakat några ;)

Inatt har vår lilla Helge varit ute på äventyr, han brukar alltid komma in till natten och sova med oss i sängen men igår kom han aldrig :( Därför har jag sovit så uselt hela natten då jag tyckt att han jamat och vill komma in men inte förrän jag vid sju åkte till jobbet kunde jag höra honom utanför dörren. Mitt lilla bus!!!

Ha nu en jätteskön fredag och helg
Kramisar

cecce sa:

Så du smaskar också godis:-)

Sitter här i soffan och glufsar i mej!

Härligt!



Mys på!

Kram

2011-01-21 @ 20:37:16 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0