Mildare väder och sommarlängtan

Söta Anemoner....

Nu är julhelgerna över och här i Skåneland har snön börjat töa bort och det blir allt grönare och grönare ute.
Jag börjar längta till vår och sommar, det är kanske lite tidigt men så är det alltid efter jul för mig. Jag är jättenöjd med den snö som har varit fram till nu men sedan gör det mig detsamma.
Idag åker det sista av julen bort och det känns skönt och vi går mot ljusare tider :)

I morgon börjar jag min tjänst som handledande kock och det ska bli spännande men även lite nervöst.
En riktig utmaning ska det bli och för mig som gillar utmaningar är det perfekt och det är även jättekul att jag blev tillfrågad om denna tjänst för då måste man ju tro på mig :)

Nu ska jag ta tag i min barrande gran för ut ska den ;)
Kramar i massor
Camilla sa:

Vad spännande med ditt nya jobb. Klart att du klarar det!

Inte för att min gran barrar men den ska snart ut den också.

Nja..ut och ut....upp på vindan :)

Kram på dig!

2011-01-02 @ 10:33:42 | http://cammo69.blogspot.com
cecce sa:

Vilken meny du fixat till nyårsafton!! Åh, så gott det lät och såg ut!!

Önskar dej ett riktigt bra 2011 och med en önskan om att vi kan ses lite oftare. Mitt lilla liv lugnar förhoppningsvis ner sig något och jag hoppas få lite rutin på mina barnlediga stunder!



Stor kram och lycka till i morgon!!

2011-01-02 @ 17:07:29 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Cilla sa:

Vad kul med ditt nya jobb=)

Här ska julen städas bort med,längtar oxå till sommar och sol=b

Kram

2011-01-02 @ 19:55:07 | http://cillapilla.devote.se
Ann-Louise sa:

Åh vad avis jag blir på att snön är borta hos er...men minns hur sur du var för några veckor sen om det jä...la Skåne ;-)



Önskar dig lycka till i morgon på jobbet! Spännande!

Jag ska hälsa Jessi! Lovar!



Kram

2011-01-02 @ 19:59:00 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0