Mia Törnblom med boken "Du leder"


Ny bok...

Denna bok som är skriven av Mia Törnblom beställde jag för ett tag sedan och igår låg den i brevlådan.
Jag gillar hennes böcker och jag har även varit på en av hennes föreläsningar och hon ger mycket positiv energi med sina budskap. Denna bok handlar om hur du bäst leder en grupp och nu när jag har en handledande roll på jobbet är det bra att få lite tips ;) Jag måste säga att jag trivs jättebra och att alla vi i köket fungerar så bra tillsammans :) Jag har till och med börjat komma in i beställningarna!!!

Som sagt så slutar jag klockan 13 varje onsdag och det är riktigt skönt, inte för att jag ännu gjort något nyttigt utan sitter bara framför denna dator och slöar ;)

Hoppas ni har en bra onsdag
Kraaam
cecce sa:

Åh...vad fint du fått hät inne:-)

Skicka hit sonen din!! Jag behöver verkligen lite hjälp med min sida också....

Får väl prata snällt med syrran..:-)



Ser att du köpt en surfplatta! Din gottegris:-)

Men jag antar du använder den flitigt så det kan säkert va värt pengarna!!



Hoppas det går bra på nya jobbet!!



Kram

2011-01-19 @ 16:44:23 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Milla sa:

Då får du döpa om din blogg till Ljusa nyanser eller Havets nyanser :) Fin bild!

2011-01-19 @ 17:11:00 | http://memillakilla.blogspot.com
Emma sa:

Hej vännen! : - )



Duktig din son är som hjälper mamma att få en sådan snygg design på bloggis! Vårigt & fräscht!



Mia är en favvis hos mig! Blir rejält avis då jag läser att du hört henne i verkligheten! Hade jag också gärna velat. Har läst hennes första böcker & böckerna där hon ger tips hur man mår bättre & får bättre självkänsla! Många bra & vettiga tips hon kommer med!

Älskar hennes positiva charm & de här med "allt är möjligt" hon ser inget hinder!



Tråkigt med dina tulpaner! Min verkar faktiskt slå ut : - )



Sv: Hoppas så att det går bra med förlossningen! Tror kanske att de känns lättare efter vi gått på föräldrarutbildningen som börjar i nästa vecka. tror de första vi skulle göra va att se en förlossningsfilm : - ) Intressant!



Ha nu en jättemysig lill-lördag!



Stora kramar

2011-01-19 @ 17:15:51 | http://jemsi.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Jättefin header! Sonen kan han!!



Vad skönt att du trivs på jobbet, det är viktigt då du haft lite "otur" tidigare.



Sv. Nej jag gillade aldrig stolarna. Tyckte de var rangliga och så...tror jag vill ha svarta nu!



Sov gott!

Kram

2011-01-19 @ 22:03:20 | http://annlouisesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0