Tidningen Må Bra


Kvällens lektyr....

Ska snart krypa i säng och läsa senaste numret av tidningen "Må Bra" och denna gång fick man med boken "Sockerbomben"
Skulle verkligen vilja bli med mitt sockerberoende och även lyckas gå ner tio kilo men motivationen är helt borta, även mina raska promenader är långt borta och det finns alltid en massa ursäkter. Just nu är det kylan och blåsten som gör att jag hellre sitter i soffan och myser ;)
Jag börjar bli riktigt trött på denna kyla och längtar så efter sol och värme. Tyvärr skulle visst kylan hålla i sig i två veckor till :(

Sov gott alla fina läsare
Kram kram
Cilla sa:

Förstår dig om motivationen. Jag är likadan med det,men jag skulle behöva träna för att få bort min värk i ryggen. Sitter hellre i soffan för att slippa gå ut.=/

Våren känns ganska så avlägsen nu när kylan aldrig ger sig. Jag vill att snön försvinner!=b

Kram

2011-02-22 @ 21:55:19 | http://cillapilla.devote.se
Josefin -Happy Days- (tävling pågår) sa:

Tror det blir lättare att komma igång till våren, känner själv större lust för motionsspåret då. :-)



Jo chokladsug har jag, måste ha i mig lite nästan dagligen så det är väll bara tur det inte syns hur jag gluffsar. ;-)

2011-02-23 @ 09:01:21 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Emma sa:

Hejsan vännen!



När våren kommer så kommer även prommisarna. Så tänker jag! Tänk så himla underbart att gå ut & gå när de är 15 grader varmt! JIPPIIE! ; - )



O jag behöver också tänka på vad jag stoppar i mig då jag har blivit ett kakmonster sen jag blev gravid : - ) Allra helst bakelelser! Hihi!



Stora Kramar

2011-02-23 @ 12:01:56 | http://jemsi.blogg.se/
Yohanna i Las Palmas sa:

Åh kan du inte tips om vad det var för 8 vanor som skulle göra en förevigt smal. Eller var det det gamla vanliga, äta mindre och motionera mer?

Har prenumenerat på MåBra och den var bra men det är samma sak hela tiden.

Hälsningar

Yohanna (17 gravidkilon kvar att gå ner...)

2011-02-24 @ 10:55:06 | http://yohannailaspalmas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0