Tidningen BAKA och nytt från CULT


Nice...

Just hemmma från arbete och utbildning och tror ni inte att jag var tvungen att åka tillbaka till jobbet då jag gjort bort mig med beställningarna, hoppas verkligen att det går att rätta till i morgon!!
Vet inte om jag törs säga att jag är trött igen men det är verkligen vad jag är ;)
I morgon slutar jag 13.00 och då får jag ta tag i lägenheten, ikväll vill jag inget göra så det så!!

Köpte nya BAKA tidningen idag och så har jag fotat mitt fina hus från CULT och det är en vårnyhet och de stora fina vaserna köpte jag för halva priset i min favoritbutik som heter Mique i Norrköping. Så nu plockade jag fram min stora Cultljusstake och fick allt det nya fina på plats :)

Hoppas ni har en mysig kväll
Kramen
Bella sa:

Ååh, vad fint huset ifrån Cult är, har inte sett sådana innan, måste spanas in :)



Hoppas du känner dig piggare imorgon och att det löste sig med beställningarna!



Kramar Bella

2011-02-08 @ 21:39:22 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Emma sa:

Heej vännen!



Hur mår du?

Himla så gott med lite semester för din del : - )

Men visst är de så att man känner sig fort trött igen ; - )

Mysigt att ni fick vara tillsammans hela familjen.

Så blir de flytt tillbaka tro?



Huset var ju supersött. Måste kollas in då jag är nere i byn nästa gång!



Tack för din ursöta kommentar inne hos mig!



Stor Kramis & Sussa sött



Ps. Hoppas de löser sig med beställningarna!

2011-02-08 @ 22:36:54 | http://jemsi.blogg.se/
Camilla sa:

Vadå,gjort bort dig?

Vad har du gjort?

Kan tänka mig att det inte var så farligt.

Jag hoppas det i alla fall :)

Härligt med en kort dag.

Kram på dig!

2011-02-09 @ 08:50:15 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0