Rosa och fint i badrummet


Nya tvålar....

Första arbetsdagen efter semestern avklarad och det har gått så bra, känner mig trött då jag sovit dåligt de sista nätterna och mitt onda huvud gör mig tokig. Ska be mannen om lite massage av nacke och huvud ikväll och se om det släpper.

Köpte några nya tvålar till badrummet och det fick bli rosa som kändes lite vårigt ;)
Nu ska jag plocka upp lite av min packning som står i hallen och även lite nya saker har inhandlats, ni är inte förvånade va ;)

Ha en fin kväll
Kramen
Josefin -Happy Days- sa:

Jag tycker med om att köpa lite nya härliga tvålar för att piffa upp i hemmet o så luktar det gott med. Tack, jag mår bättre nu o är förhoppningsvis helt återställd imorgon.

2011-02-08 @ 12:15:17 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Carolines hemligheter sa:

Hoppas att massagen hjälpte dig lite, ihållande huvudvärk är ju hemskt!!!



Vilken härlig bild, jag tycker inte alls att jag får till så fina bilder trots att jag investerat i en systemkamera nu... Det blir liksom inte den där "lystern" i bilderna som jag tycker att andra får till! Har du några tips :-)



KRAMAR

2011-02-08 @ 13:38:58 | http://jagsaracaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0