Kvällens kycklingwok


Mums...

Kvällens mat blev en kycklingwok och den blev så god att jag knappt kunde sluta äta ;)
Jag stekte broccoli, vitkål, morötter och röd lök och kryddade sedan med ingefära, curry, sesamolja, salt, peppar, kikkoman sojasås. Kycklingen stekte jag också med cyrry och ingefära och sedan blandade jag bara ihop allting, inget recept denna gång ;)

Nu ska jag transportera min onda kropp till soffan och soffmys framför tv:n är det som gäller ikväll, riktigt skönt om ni frågar mig :)

Mys denna afton alla fina bloggisar
cecce sa:

Mmm...ser riktigt gott ut och betydligt nyttigare än min kebabtallrik jag smält i mej i kväll:-) Dessutom har jag bakat ochätit en massa deg! Usch...det blir skärpning nu!!



Har läst ifatt här och blir lite ledsen över din otur. Stackars dej...ramla med cykeln sådär. Det kunde gått riktigt illa!! Du kanske är lite utarbetad?? Typiskt sånt händer när man är trött...

Hoppas du fått lite vila nu i helgen...och du kanske ska gå till doktorn om din värk i kroppen inte försvinner!



Om en vecka har jag sportlov och tänkte bege mej norrut någon av dagarna. Då kanske vi kan ses? Hoppas...



Ser du mellofestivalen? Dåliga låtar tycker jag!

Hoppas du har en fin kväll!



Kramar

2011-02-12 @ 21:10:23 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Susann sa:

Ååå va gott det ser ut.

Kikar förbi och önskar en fin dag :)

2011-02-13 @ 08:56:38 | http://blogg.amelia.se/suzz40/
Susann sa:

Var kul att kika in här.

Man blir lite hungrig bara :)

Kram

2011-02-13 @ 09:29:03 | http://blogg.amelia.se/suzz40/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0