Hemma i Skåne


Sonens lägenhet...

Nu är jag hemma igen och det känns skönt, jag har haft jättemysiga dagar men det är alltid skönt att komma hem efter ett tag.
Jag har bott hos sonen som har en liten etta som han målat om och inrett och han börjar få riktigt fint där :)
Resan hem gick bra och vi stannade vid A6 för lite butiksspan och lite mat i magen och sedan har jag nog sovit hela vägen hem ;)
Nu går tvättmaskinen för fullt men annars så tänker jag ta hand om resterande packning i morgon, hur som helst blir man seg av att åka bil så länge. Jag har även en huvudvärk som hållit på nu i två veckor och som inte vill släppa, trodde först det var spänningshuvudvärk då jag börjat ett nytt jobb men nu har jag varit ledig och haft det lugnt och skönt och detta huvud gör forfarande ont, det känns som sammandragningar i huvudet och jag kanske måste ringa till vårdcentralen men jag tror alltid det värsta så jag är lite rädd :(

Snart ska jag krama kudden så att jag är pigg när jag ska upp och jobba i morgon bitti.
Kramen
Bella sa:

Så glad jag blir över att läsa hur mysigt du haft det i Norrköping och visst är det skönt att komma hem till sitt eget efter några dagar på resande fot. Sonens lägenhet ser ju jättefin ut, svart och vitt är ju helt i min smak :)



Ha nu en skön avslutning på helgen och så hoppas jag att en läkare på vårdcentralen kan ge dig lugnande besked om din huvudvärk och att den ger med sig inom kort!



Kramar Bella

2011-02-06 @ 22:11:37 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Josefin -Happy Days- sa:

Nej jag har blivit nekad vissa av Buzzadors kampanjer jag med för att jag inte passade in i målgruppen eller svarade "fel" på någon av de frågor de hade inför kampanjen. Men det kommer alltid en ny chans. :-)



Bäst du kollar upp huvudvärken tycker jag, hoppas den ger sig snart!



Kramar

2011-02-06 @ 22:50:00 | http://landhagen.blogg.se/happydays/
Linda - Harmony Home sa:

Så fint han har det i sin lilla lya! Han har ju stil den där Andreas;)



Kram /Linda

2011-02-07 @ 09:46:29 | http://harmonyhome.blogg.se/
Marie sa:

ÅH vad fint din son har i sin etta!

Tycker som de andra här att du borde kolla upp det där med den ihållande huvudvärken. kram

2011-02-08 @ 08:17:31 | http://sjovreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0