En mysig dag i hemstaden


Trevligt...

Jag har haft en trevlig dag i hemstaden med både shopping och fika med vänner :)
Har också kommit på att vad är det för speciellt med Norrköping som fått mig att längta hem så fruktansvärt den sista tiden??? Visst finns min familj och vänner här men alla har sitt och man har inte alltid tid att träffas och jag kände att mitt hem just nu är Höganäs och där har jag faktiskt mitt nya jobb som jag gillar, har till och med saknat det idag ;)
Vädret här hemma har också varit blåsigt idag, precis som i Skåneland....ja det är ingen skillnad!!!!

Nu ikväll har min mamma också varit med oss och vi har ätit taccos och haft trevligt tillsammans :)
Tror också att jag kommer att sova gott inatt då jag gått två omgångar mellan Haga och city ;)
I morgon väntas ett frisörbesök hos min gamla frissa, ser förskräcklig ut i håret just nu så jag fick ett ryck och beställde en tid idag. Sedan ska jag träffa vännen Åsa för en lunch på stan :)

Det går ingen nöd på mig som ni ser ;)
Kramen


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0