Blommigt


Grönt....

Att jag gillar grönt har väl ingen missat här på min blogg och häromdagen sprang jag på denna blommiga och fina klänning på Indiska, kärlek vid första ögonkastet ;)
Idag blev det även en ny grön växt till sovrummet, så himla fint med gröna växter till mina vita gardiner och överkast och det bara lyser vår därinne ;)

Har även idag suttit på Leanmöte och där planerar vi förbättringar och så mycket bra man kommer på när man slår ihop sina huvuden så här :)
I morgon ska jag åter till jobbet och sedan är det helg och nu i helgen flyttar den stora sonen hem ett par månader då han ska jobba ett tag. Han har hoppat av sin utbildning i Stocholm då han helt tappat ork och motivation, tråkigt tyckte jag men det måste ju fungera och efter ett uppehåll kan man ju sedan börja igen.
Ska i alla fall bli roligt att ha honom hemma ett tag men jag vet inte om han tycker det är lika roligt att flytta hem till mamma och pappa ;)

Kramen på er
Danne sa:

Sonen flyttar hem, ok. Låter härligt att få hem honom igen, eller.

Själv ska jag flytta hemifrån till Stockholm om 4 veckor. Man slipper ju en flyttstädning när man flyttat hemifrån :)



/Danne


Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0