Blåsigt & Kallt

Röda tulpaner....

Även lilla jag fick en kärleksblomma av maken, röda tulpaner går alltid hem :) Tack min älskling!
Det blev en lång dag på jobbet idag då jag fick jobba över en timme och sedan skjutsade min arbetskollega hem mig så att jag slapp gå i denna isande vind som är just nu, burr burr säger jag bara!!
I morgon är det redan onsdag igen och lilla jag slutar redan klockan 13.00 :)

Hoppas ni har en skön kväll
Kraaam
Josefin -Happy Days- sa:

Blommor är alltid uppskattat, fina din var!! :-)



Tack, ja tycker det blev fint i hennes rum nu, äntligen på väg att få det klart!



Kramisar

2011-02-15 @ 19:24:08 | http://landhagen.blogg.se/happydays/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0