Barnsligt förtjust i rosa


Vårigt....

Jag har blivit barnsligt förtjust i rosa just nu och idag när mannen och jag tog en sväng till IKEA blev det lite av denna färg i påsen.
Dock blev det inte någon lång shopping för jag har så otroligt ont i min kropp efter gårdagens vurpa på cykeln, svårt att gå på grund av mitt onda knä och sedan har kroppen, nacken börjat göra sig påminda idag :(
Tänker bädda ner mig i sängen med en värktablett och hoppas det släpper snarast och mest bekymrad är jag om jag kan jobba på måndag!!

Idag skiner solen från en klarblå himmel och isgatan som var här utanför är helt borta och det tackar vi för :)
Jag har cyklat hela vintern och nu när det var barmark hände detta!!!

Hoppas ni har det bra denna lördag
Kramen
Marie sa:

Hoppas på bättring!!!

..och att du får en fin lördagskväll!



Jag gillar också rosa, särskilt den ljusa nyansen.



kram

2011-02-12 @ 20:37:54 | http://sjovreten.blogg.se/
Emma sa:

ÅÅHH! Då är vi tå som hamnar i den"rosa himlen" ; - )

Jättesöta ting du shoppade med dig från IKEA.



Grytorna du visar är superfina. Sådana skulle nog min J vilja ha då han lagar den mesta maten här hemma! Måste läggas på minnet : - )



Stackars dig som fortfarande har ont! Hoppas verkligen att det känns bättre nu så att du klarar av jobbet imorgon!



Mums så fina & goda muffins du gjort,hade jag gärna smakat på!



KRAAMIS & Ha en mysig söndagkväll

2011-02-13 @ 18:01:12 | http://jemsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0