Vårkänslor!


Vårkänslor....

Fick senaste numret av tidningen ISABELLAS före jul och den har ett sådant vårigt omslag, jag gillar verkligen dessa vårlökar
Jag gillar även hur vårsolen sakta men säkert börjar värma våra kroppar, ja snart är vi där för tiden och livet går så fort.
Har idag haft en riktig slappardag, inte gjort något förrutom att legat i sängen med datorn och denna tidning.
I morgon är det arbete igen och det känns bra för då får jag lite annat att tänka på!!
Jag har faktiskt gjort någon nytta, kastat ut granen som barrade något fruktansvärt. Tydligen trivdes den inte hos oss denna jul och jag kan förstå det, för vem kan må bra i detta kaos :(

Sonen kom i alla fall hem som han skulle, tack SJ för att ni lyckades denna gång.

Kram och sov gott
Bella sa:

Visst börjar man vänta lite smått efter våren nu när det ändå inte blir någon "riktig" vinter med snö och det bara är mörkt ute...



Jag läser mellan raderna och tror mig förstå vad det är som hänt/händer och att du gått i bitar är väl den enda naturliga reaktionen. Det måste göra så obeskrivligt ont och vara så jobbigt att du inte vet hur du ska vända och vrida på tankar och pratiska saker och sen har det stått julhelg i almanacka bara för att strö salt i såren och göra allt ännu värre, du är värd så mycket bättre och jag har tänkt dig ska du veta. Även om vi aldrig träffats och inte känner varandra irl så har vi läst varandras bloggar i flera år nu och jag ser dig som en fin bloggvän och önskar dig allt gott...



All styrka till dig



Många kramar Bella

2011-12-26 @ 22:19:57 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
Anna - Starwoman sa:

Fina, fina Susanne <3 Jag tror mig kunna läsa mellan raderna och ana vad du går igenom just nu. Tycker så oerhört synd om dig, men vet du, du är värd bara det allra bästa här i livet och även om det just nu inte känns bäst det som sker kanske, så vågar jag nästan lova att du längre fram på vägen kan se tillbaka på detta och själv se att det kanske var det bästa som ändå skedde. Oerhört jobbigt när man är mitt upp i allt, mycket praktiskt som ska fixas och många tankar som säkert far genom din skalle, men jag har vänner som gått igenom samma (om jag nu förstått dig rätt vill säga) som nu i efterhand mår hur bra som helst och de tjejerna är glada över det som skedde med facit i hand även om de inte ville det från början..



Ja, ja oavsett så vill jag skicka över en mängd varma styrkekramar till dig, det kommer ordna sig, tro mig <3 Finns det något jag kan göra för att underlätta för dig, så är det bara att hojta till!!!



Massa kramar

/Anna

2011-12-26 @ 23:08:19 | http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Anonym sa:

Undra om du och jag sitter i samma sits?

2011-12-26 @ 23:41:00 |
Annas inspiration sa:

Hej Susanne!



Åh vad är det som händer?!

Jag förstår ju inte riktigt,

men jag känner med dig & önskar dig verkligen allt gott.



BAMSEKRAM

2011-12-27 @ 11:52:25 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0