Stjärnorna lyser!


I cylindervasen....

Åhhh vad jag gillar dessa stjärnor som jag köpte förra året på Ö&B, de lyser så fint i cylindervasen i fönstret ♥
Just idag har jag bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva om, det har hänt något som gör att jag har tankarna på annat håll :(
Inte så roligt nu när det är jul men man kan inte alltid bestämma över saker i ens liv.

Kram alla fina ♥
Anonym sa:

Så illa berörd jag blir när jag läser ditt inlägg, hoppas verkligen att det som hänt är något som kan rätta sig till på ett eller annat sätt... Så tråkigt att det ska bli så här några dagar innan jul...



Många styrkekramar till dig



Bella

2011-12-20 @ 22:02:50 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0