Pärlor och kulor


Sött....

Börjar visst bli rastlös av att gå hemma här och det måste betyda att jag håller på att bli frisk :)
Jag har till och med börjat bli sugen på mat, tre kilo har jag tappat under dessa dagar då inget mer än glass har smakat i min onda hals. Nu vill jag stoppa allt i munnen ;)

Går här och plockar lite, hittade mina fina pärlor och kulor som jag köpte på Hemtex för ett tag sedan, nu ligger dom i min Marimekkoskål i klarglas och pryder ljusbrickan ♥

Har också ringt och bokat en tid för klippning nästa lördag, vill göra något radikalt med håret. Kort busigt och snyggt men vi får se om jag törs :)



Två frisyrer jag gillar....

Den senare bilden är ju något liknande jag har och jag trivs bra med det...hmm detta blir svårt. Hoppas min frissa Tina har något bra förslag annars ;)

Kramen
Eva sa:

Vad skönt att det håller på att vända,kul med vinsterna. Jag är själv dålig nu är jätte tråkigt.Många är drabbade av virus nu.Hostan är bedrövlig.

2011-12-01 @ 15:46:22 |
Bella sa:

Så skönt att läsa att det äntligen verkar ha vänt och att du nu känner dig bättre. Galet att du skulle bli så dålig så länge, förstår att du varit kraftlös om du inte klarat av att äta mer än glass...



Håller alla tummar för att du nu snart är helt kry och på benen igen!



Kramar Bella

2011-12-01 @ 20:46:22 | http://bellasvagtillbaka.blogspot.com/
cecce sa:

Vad skönt att du blivit bättre! Förstår att du haft ont...

Ska bli spännande att se vad du hittar på med håret. Kanske får vi se ett liiitet smakprov:-)? Tror du kommer passa utmärkt i kort och busigt!



Å du...grattis till vinsten!!! Plötsligt händer det:-)



Ha en fin fredag!



Kramar

2011-12-02 @ 06:12:10 | http://ceccesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0