Lucia på jobbet!




Luciamys,,,,

Med regnet piskande utanför fönstren har vi idag firat lucia på jobbet, två små fina luciatåg kom och hälsade på och sedan blev det fika med glögg, lussekatt och pepparkaka.
Visst är detta firande fint men hur kul är det att det måste regna och blåsa hela tiden, denna december månad har varit förskräcklig och jag blir riktigt depp på detta väder :(

Nu väntar diskbänken på att jag tar tag i den, har ingen lust men måste väl ;)
I morgon är det redan onsdag :)

Kramen
Carolines hemligheter sa:

Vad mysigt med två luciatåg, tycker att denna dag är så stämningsfull! Nu börjar julen känns det som :-)



Jag är nog lite motvals i år men jag tycker att det är skönt att snön och den riktiga kyla inte har kommit ännu... De sista två årens vintrar har ju varit låååånga och när våren närmat sig har jag varit så fruktansvärt trött på snö och kyla så jag är nöjd så länge den inte kommer ;-) Fast det är klart att julafton kan ju gärna på vara vit... Och nyårsafton!



Ha en fin kväll, kramar!!!

2011-12-13 @ 19:59:51 | http://jagsaracaroline.blogg.se/
Linda - Harmony Home sa:

Vad mysigt med luciatåg! Själv fick jag nöja mig med det som visades på SVT:)



Vi kommer fira julen hos Nils familj och sedan åker vi uppåt i mellandagarna och firar nyår hemma:) Ni då?



Kramar

2011-12-13 @ 21:33:01 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0