Julklappstips!


Cult design...

En vecka kvar till julafton och har ni fortfarande julklappar kvar att handla så kan jag tipsa om något från Cult design.
Det finns så mycket fint och jag gillar att man kan göra så mycket olika och variera sig med dessa saker.
Jag har ljusstakar som jag byter ut manchetterna på och i år fanns det så gulliga med tomtar.
I Norrköping hade vi butiken Mique som har ett jätteutbud av detta märke men här i Skåne har jag bara hittat ett mindre sortiment på Cerverabutiken.
Den stora vita tomten fick jag av min mor för ett par år sedan och jag tycker den är så fin ♥

Nu ska jag rensa min garderob för jag märkte att det finns allt för mycket där som inte används och som till och med har blivit lite tajt, förstår inte varför ;)
Sedan blir det städning och lilla granen ska kläs, mysigt ♥

Önskar er alla en bra dag
Kraaaam

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0