Här råder fredagsmys!


Mys i vårt hus...

Här råder mysstämning denna fredag och jag har till och med lagat lite gott som snart ska förtäras.
Tänkte bjuda på kyckling med en blåbärssallad som jag hittade hos Anna och så surrar glassmaskinen för fullt då det förhoppningsvis kommer att bli saffranglass där till efterrätt ♥
Ni hör att det är en något positivare och gladare Susanne ni har att göra med nu och ingen är gladare än jag...tjoho att bli frisk igen är så skönt :)
Fick även svar på mina strumaprover som togs i veckan och det var inte struma jag hade, ännu en sak att fira :)

Som sagt snart mat och sedan IDOL.
Hoppas ni myser också.
Kraaam
Linda - Harmony Home sa:

Myspys:)



Skönt att du fick positiva provsvar! Då gör du rätt i att fira till det lite extra;) Ni får ha en mysig kväll och helg.



Kramar

2011-12-02 @ 19:21:16 | http://harmonyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0