Ett tråkigt slut på året!


Cult...

Kan inte påstå att detta år slutade på bästa sätt, vet inte när jag gråtit så mycket som nu :(
Jag har nog heller aldrig varit så rädd som nu, ibland känns det som att jag kommer att fixa detta och i andra stunden så känner jag mig helt hysteriskt!!
Läste även på FB att en bekant till oss förlorat sin dotter nu i dagarna, tror knappt hon var trettio år fyllda!!!
Tänker på er ♥♥♥
Visst kan livet vara orättvist ibland men på något sätt klarar man av det mesta, man behöver bara olika tid att bearbeta saker. Haha kommer från mig som knappt kan se något ljus framåt just nu ;)

I morgon hoppas jag få ett positivt besked som gör att jag kan gå ett steg till framåt, hoppas hoppas.
Att det sedan är ytterligare en helg och nyår till på köpet gör mig inte så glad, hur ska man ta sig igenom den i denna situation som är???

Kram till er alla som fortfarande läser min blogg med alla tråkigheter jag skriver och tack för alla styrkekramar ni skickar. Jag mår bra av att skriva av mig här och detta är som min dagbok och vissa av er har redan förstått vad som är på gång fast jag inte skrivit rakt ut vad som händer, så småningom kanske jag skriver det också.

Kraaaam
Emma sa:

Lilla vännen!! Jag har då inte alls förstått vad som hänt & du behöver då inte säga de heller! De gör du när det känns rätt.



Håller alla mina tummar & tår att det ska ordna sej för dej på bästa sätt!



KRAMIS bloggvännen!

2011-12-28 @ 21:03:34 | http://jemsi.blogg.se/
Marie sa:

Hej hjärtat!

Om det nu är som jag tror, så vet jag precis vad du går igenom nu...jag har ju varit där själv och det var inte lätt.. snarare fördj....t!!!



Men det kommer att bli bättre tom bra, jag lovar!



kramar!

2011-12-28 @ 21:28:54 | http://sjovreten.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Tänker på dig!! Det blir bra till sist men det okända skrämmer.



Styrkekramar!

2011-12-29 @ 14:40:04 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
Bodil sa:

Hej!

Jag känner dig ju inte, endast genom din mysiga blogg (som jag inte kan låta bli att läsa).



Du verkar vara en mycket härlig människa o det gör mig så ont att läsa om hur dåligt du mår.

Men tillåt dig att vara ledsen, prata/skriv av dig så mycket du kan o låt nära o kära trösta.



Du finns i mina tankar och i mina böner.



Kramar

Bodil

2011-12-29 @ 15:38:37 |
Anonym sa:

Tänker på dig, mina tankar far också runt för året slutade inte inte så bra här heller ,men jag försöker tänka att det här skall jag klara av samtidigt kommer livet bli annorlunda. Men vi får skicka en kram till varandra vi kvinnor.

2011-12-29 @ 17:50:31 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0