En frostbiten nyårsaftonsmorgon!


Vackert...

Inatt har det frusit på och det var riktigt kallt när hundarna och jag gick våran morgonpromenad redan klockan sju i morse ;)
Sitter här framför datorn med två gosiga hundar i knät, är så glad att jag har dessa nu mitt i allt jobbiga. Där kan man snacka om riktig kärlek och någon som alltid är glad när man kommer hem ♥

Årets sista dag, ett riktigt bra år som slutade ganska dramatisk men kanske väntat att det någon gång skulle hända och bli verklighet.
År 2012 kommer bli ett helt nytt år för mig, andra förutsättningar men jag tror att jag kommer klara det och jag har nu förstått att jag fått en hel del fina vänner här i Skåneland, tack för att ni finns och stöttar mig som ni gör ♥
Önskar er alla ett riktigt Gott nytt år ♥
Kraaaaaaaaaam
cecce sa:

Klart allt kommer lösa sig till det bästa! Jag vet!!

Önskar dig allt det bästa inför 2012!

Ring när du vill! Finns här!



Kramar!!

2011-12-31 @ 11:24:23 | http://ceccesblogg.blogg.se/
Pia sa:

Vännen:

önskar dig ett Gott Nytt År.

Kramar till dig

2011-12-31 @ 12:32:35 |
Gith Johansson sa:

Hej nya vännen =) Av en tillfällighet tittade jag in på din blogg idag för första gången..via en annan blogg..Har inte läst så mycket ännu men förstår att det är någon jobbigt som händer omkring dej just nu. Ja hundarna kan ge mycket tröst..har själv hund så jag vet =) Kommer fortsätta att titta in till dej. Jag hoppas verkligen att du får en mysig nyårskväll..(även om jag själv kan tycka att den är överskattad) Kram Kram Kram Gith

2011-12-31 @ 14:22:11 |
Emma sa:

KRAAAAM & GOTT NYTT till dej fina bloggisvän!



2011-12-31 @ 14:50:51 | http://jemsi.blogg.se/
Ann-Louise sa:

Hej fina!

Om det var väntat så kanske det var lika bra tänker jag. Nu kan du bara se framåt och se möjligheterna!!



Jag tror på dig och hoppas att dina planer går som du vill och att du får de svar du väntar på!



Ha en fin kväll!

Kraaaaammmm

2011-12-31 @ 15:58:58 | http://annlouisesvarld.blogg.se/
eva sa:

Gott Nytt år och väldigt vackra bilder!! kram kram

2011-12-31 @ 16:30:14 | http://evapinglans.webblogg.se/
Gunilla sa:

GOTT NYTT ÅR!

Lovar att komma ner och hälsa på dig när allt ordnat sig för dig. Kraaaaaam



2011-12-31 @ 16:38:20 |
Anna - Starwoman sa:

Jag håller med A-L, var dte väntat så var det nog kanske lika bra. Vem vet vad/vem som gömmer sig bakom hörnet i framtiden. Jag vågar nästan lova att när allt det nya som komma skall blivit en trygg vardag så kan du se tillbaka på det som hände och tänka att det var bra det som skedde. Jag har hört flera som sagt så, jobbigt under tiden och man vet inte ut eller in, men slutat brukar alltid vara gott!



Önskar dig ett så gott slut det nu bara går och ett alldeles fantastiskt nytt år med nya möjligheter <3



Går inte en dag utan att jag tänker på dig ska du veta!



Stor kram

//Anna

2011-12-31 @ 16:59:19 | http://www.bloggfamiljen.se/starwoman/
Anonym sa:

Gott nytt år.

2011-12-31 @ 17:03:41 |

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0