Andra advent och sovrumspyssel


Andra advent...

Idag har vi tänt ljus nummer två i adventljusstaken
Jag blev sugen på att göra om lite i vårt sovrum, blir så smittad av er som håller på och gör så fint.
Det blev en sväng till IKEA och jag var där några minuter innan tio och hur perfekt var inte det, inga köer i kassorna :)
Jag ville ha dessa kuddar som heter IKEA STOCKHOLM och så åkte de mörka tunna svarta gardinerna upp, ja det blev ombonat och fint ♥


Svart och vitt...

Fårskinnet får ligga i sängen istället för på golvet ett tag nu, vår lilla valp är helt hopplös och vill kissa på allt :(
Fick även tag på denna roliga blomma som jag sett på några bloggar nu den senaste tiden, Zickzacksblomma eller Corokia heter den.
Den ska skötas som en Azalea med vattning var tredje dag och gärna stå lite kallt och ljust, hoppas jag kan få den att överleva ;)

Nu ska ljusslingan sättas upp på balkongen, det gäller att passa på emellan skurarna :)
Kramen

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0