Tjörn




Bilder från fina Tjörn....

Jodå vi hann med en hel del på vår lilla resa för det blev även ett litet stopp vid Tjörn, också ett vackert ställe ♥
Visst är Sverige ett vackert land men det är synd bara att inte vädret och solen kan vara mer säkert här och denna sommar har väl vädret varit sämre än vanligt :(
Hörde någonstans att regnet alltid börjar i Skåne och sedan försvinner molnen bort på väg upp i landet och det förklarar ju varför alla andra uppåt i landet har haft så fint väder då vi bara har regn!!
Tror att jag suttit i solen och solat fem dagar på min semester, ja det är katastrof och jag känner mig inte nöjd med det. Jag vill ha mer för att orka med hösten och vintern ;)
Men det är klart jag kanske inte har något jobb efter september och då kanske man kan göra en liten resa men jag föredrar ju ändå att jag får ha mitt jobb kvar. Håll tummarna!!

Kramen
Camilla sa:

Jag ska hålla tummarna att du får behålla jobbet.

OCH att ni får sol.

För VI kan INTE klaga på våran sommar. Fast...det tror jag nog att du redan har förstått :)

Kram!

2011-08-14 @ 18:37:44 | http://cammo69.blogspot.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0