Stora djupa tallrikar


Snyggt porslin...

När vi för ett tag sedan var ute och åt fick vi in ceasarsalladen på stora vita djupa tallrikar och då tänte jag att nu ska jag äntligen inhandla några jag med. Så igår till räksalladen blev det premiär för dessa och visst är det roligare att äta från fina tallrikar :)

Här står regnet som spö i backen och jag packar för fullt, man kan tro att jag ska vara borta i veckor och vad svårt det är att veta vad man ska ha med sig då vädret inte ser så lovande ut längre för veckan :(

Lilla Lycka är inte alls på humör och hon ligger långt inne i sin bur och ser allmänt sur ut, kanske att hon har ont i munnen min lilla gumma :(

Hoppas ni har en fin kväll
Kraaaaaam
Marie sa:

Jättefina tallrikar, var har du fått tag på dem?

Jag tycker också att det är roligare och godare att äta på fina tallrikar.

Önskar dig en trevlig resa och hoppas på att Lycka är pigg i dag! kram

2011-08-09 @ 08:15:54 | http://sjovreten.blogg.se/
millamagi sa:

Gott & snyggt, var har du köpt tallrikarna?

Hoppas semestern blir topp!

2011-08-12 @ 14:50:16 | http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0