Sovdags


Mitt  hjärta ♥

Jag känner inte igen min lilla skatt, hon verkar deppig. Hon vill inte äta, inte leka och hon bara ligger och sover och blänger ibland på mig :(
Allt detta efter att vi var och hälsade på uppfödaren och hennes hundar, vet inte om hon saknar det hemmet och alla hundar eller vad det är. Hon verkar inte ha ont eller vara sjuk utan bara helt låg på något sätt :(
Här har hon tagit beslag på min mjuka och sköna pläd i ljuvligaste rosa ♥

Jag ska snart göra som henne och krypa ner under täcket för i morgon ringer klockan redan 05,30 och det kommer säkert kännas, vi som sovit till närmare tio de här semesterdagarna ;)

Först ska vi gå kvällspromenad men jag hör att det börjat regna ute och då vill inte lilla Lycka gå ut ;)
Vi får vänta ett tag!!!

Kram och sov gott
millamagi sa:

Hon är så gudomligt söt lilla Lycka, hoppas att hon snart slutar deppa. Har ännu inte kommit igång med LCHF men ska verkligen ta tag i det - blir nog efter semestern... åker till Spanien om ett par veckor (ibland är jag drottning av bortförklaringar... )Ha en bästa dag, kram Milla

2011-08-22 @ 06:52:03 | http://millamagi.wordpress.com

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0