Sommarens bokläsning


Mycket bra böcker....

Denna regniga sommar har jag hunnit att läsa alla dessa böcker och alla var riktigt bra så det var inga problem att plöja igenom dom. Jag tycker bokläsning hör till på semestern och igår började jag på Mari Lungsteds senaste "Det fjärde offret" och det har blivit några sidor idag ;)

Hoppas ni har en skön eftermiddag, här i Skåneland skiner solen och det är riktigt varmt :)
Kraaam
Annas inspiration sa:

Jag håller med om att det hör till,

men jag har inte läst en enda bok. Blir ju lite annorlunda med en liten ;)



Hoppas du mår bättre & ha det så trevligt på bröllopet



MÅNGA KRAMAR

2011-08-26 @ 20:24:03 | http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0