Mon Amie


Sött....

Jag har gått och blivit förälskad i detta porslin Mon Amie, tycker det är så fint. Har redan sedan innan servisen Blå Blom men kanske att det kommer att bli något från denna serie också är jag rädd ;)
Denna gång blev det bara ett gudomligt doftande te med just detta mönster från Iittala Outlet här i staden.

Solen skiner även idag från en klarblå himmel och några timmar på stranden lockar verkligen, dessvärre brände jag mig ganska mycket igår och det var verkligen orutinerat av mig. Kanske med hög solskyddsfaktor och linne att jag i alla fall kan sola benen lite ;)
Ni vet ju mitt stora bekymmer inför stundande bröllop ;)

Önskar er en underbar dag
Kramisar

Kommentera inlägget här.

Namn:

E-postadress (Publiceras ej):

URL/Bloggadress:
Spara uppgifter (tills nästa gång du kommenterar)

Kommentar:

RSS 2.0